FANDOM

Rainbow Dash is 'n Pegasus ponie en een van die hoofkarakters van My Little Pony : Vriendskap is Magic soos dit in byna elke werk capitulos.Su Hou helder lug in Ponyville . Sy is 'n fan van die Wonderbolts , en sy droom is om te behoort aan die elite -groep eendag. In die reën - plosion beide Sonic rariteit as Princess Celestia , die beste vlieg verklaar al Equestria en toon groot waarde vir lojaliteit, deur te toon optimisme. Dit verteenwoordig die element van lojaliteit. Sy was die laaste van die ses hoofkarakters in om 'n troeteldier , joune is 'n troeteldier skilpad met die naam Tank, wat ingestel is en mak deur Rainbow in die beste troeteldier wen ! . Rainbow Dash haat rokke en vertel Guilda bynaam is " Dashie " Behalwe dat episode in Canterlot 'n troue, Deel 1 jou rok is soos die beste aand van geskiedenis nie, maar bring 'n krans om te kyk vir 'n goue speld .

Sy naam beteken "Rainbow" - Rainbow en " Dash " - Veloz "Rainbow Veloz "

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.